W trakcie rejestracji uczestnik wpisuje w formularzu treść streszczenia wystąpienia w języku angielskim.
Streszczenia można poprawiać on-line do 01.03.2006.
Proszę zwrócić uwagę, że adresy i nazwiska uczestników wpisuje się osobno, a dopiero potem przypisuje się adresy uczestnikom.
Obowiązują następujące reguły:
- długość streszczenia jest ograniczona do 2000 znaków, włączając spacje i formatowania (ok. 1 strony formatu A4),
- dozwolone są wyłącznie litery łacińskie i greckie,
- z formatowań dopuszczalne są tylko indeksy dolne i górne,
- informacje z nagłówka streszczenia (tytuł, autorzy, afiliacje) nie mogą być powtórzone w ciele streszczenia,
- streszczenie musi być wprowadzone i wysłane on-line (można użyć copy/paste z Twojego edytora tekstów),
- streszczenie jest wyświetlane w przeglądarce w ostatecznej formie ( WYSIWYG ) i musi być sprawdzone/poprawione on-line przez Autora, ponieważ Organizatorzy nie będą dokonywać ingerencji w tekst (streszczenie zostanie opublikowane „jak jest”).
Więcej informacji w instrukcji zgłaszania streszczeń.
Wystąpienia
Językiem wystąpień konferencyjnych jest język polski. O czasie trwania wystąpienia, łącznie z dyskusją, zdecydują organizatorzy na podstawie streszczeń. Planujemy wystąpienia od 25 do 45 minut. Wykładowcy będą mieli do dyspozycji:
- projektor komputerowy z komputerem i programami „Adobe AcroReader”, „MS PowerPoint” oraz „OpenOffice”,
- rzutnik pisma,
- tradycyjną tablicę.